Zaměření školy
Mateřská škola je trojtřídní budova s maximální kapacitou 84 dětí a prostornou tělocvičnou ve 2. nadzemním podlaží. Součástí mateřské školy je také velká zahrada s modelaci terénu s oválnou tartanovou dráhou, s posezením mezi záhony a prolézačkami, které umožní dětem jejich pohybový rozvoj a představivost. V rámci zahrady jsou 3 pískoviště se zastíněním. Starost o bylinkové záhony na zahradě povede děti k ochraně životního prostředí. Nedaleká brněnská přehrada, lesy a louky umožní dětem dostatek pohybu a volnosti.
Celá koncepce MŠ (stavba, vybavení a úpravy) přímo navádí k zaměření školy – k pohybu a ekologii.
Jak to u nás vypadá?
Třídy
Žaneta Kolomazníková
Jsem nejstarší z dětí v celé široké rodině. Od mala jsem se tedy pohybovala mezi malými dětmi, což mě provází do dnes. Přirozeně jsem tedy od dětství přemýšlela o povolání učitelky, tuto cestu jsem na chvíli opustila, ale zase jsem se oklikou vrátila. Práce s dětmi mě naplňuje, vidím v ni vyšší smysl a ráda vidím pokroky, které děti dělají. Beru děti jako bytosti sobě rovné a věřím, že s vzájemným porozuměním a pochopením jde všechno lépe.
Lucia Puškašová
Jsem mámou dvou dětí, které často tvrdí, že jsem hrozná😊ale i přes to vše o mně řekly, že jsem trpělivá a hodná. Mám ráda pohyb, tanec, přírodu a zvířata. Jsem přátelská a věřím, že s úsměvem jde všechno lépe.
Veronika Jurůjová
Tereza Řezníčková
Jmenuji se Tereza, od dětství jsem se věnovala mladším dětem. Ráda jsem jim pomáhala, trávila s nimi volny čas a snažila se pro ně vymýšlet program. Toto mi zůstalo i do dospělosti. Jsem velice energický, sportovní člověk se spoustou nápadů. Ve volném čase se věnuji cestování, hudbě, umění ale i rodině a přátelům. Učitelství dělám s láskou a úctou k dětem i k rodičům.
Asistentka pedagoga
Ivana Hrubešová
Jmenuji se Ivana a jsem asistentkou pedagoga. Vždy jsem měla k dětem blízko a byly pro mě prioritou. Jsem tu, abych jim pomáhala s úkoly a podporovala je v učení a jejich rozvoji. Chci pro ně vytvářet bezpečné a podpůrné prostředí, ve kterém se mohou plně vyvíjet. Pravidelně se školím, abych mohla dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, co nejefektivněji pracovat.
Marcela Svobodová
Díky práci učitelky v mateřské škole si mohu plnit své sny. Vždy jsem chtěla pracovat s dětmi a pomáhat jim v jejich rozvoji. V Dětském světě plném fantazie, radosti a spontánnosti se cítím jako doma. Když děti objevují svět kolem sebe jsem jim průvodcem na jejich cestě.
Adéla Zezuláková
Jmenuji se Adéla a už od mého dětství jsem se chtěla stát učitelkou mateřské školy. Můj cíl ve mně hodně prohloubila moje mladší sestra o kterou jsem se pomáhala starat. Mám ráda přírodu, zvířata, ruční práce, sport a velmi ráda něco tvořím. V práci s dětmi vidím potenciál a naplňuje mě vidět, jak děti dělají pokroky. Dětství vnímám jako stavební kámen života, kdy děti získávají důležité znalosti a postoje, a proto je nezbytné být jejich průvodcem v prvních letech života.
Asistentka pedagoga
Olga Schnaiderová
Zaměstnanci školy
Delfínci
Marcela Svobodová
Bc. Adéla Zezuláková
Olga Schnaiderová
Včelky
Bc. Veronika Jurůjová
Tereza Řezníčková, DiS.
Ivana Hrubešová
Ještěrky
Lucia Puškašová
Žaneta Kolomazníková
Provozní pracovnice
Andrea Lotocká
Paní kuchařky
Lucie Krátká
Miroslava Smékalová